sjuk cutie har inga kräkreflexer.

Godmorgon söthögar.
Ska inte bli inaktiv igen, me plomise!

Dock har jag inte varit så kry sen nån dag tillbaka, och inte riktigt haft någon ispiration..

Iaf så kom min söta vän M hit med massa hår, fika & skitsnack igår och räddade min dag.
Jag klippte henne och fixade lite med detdär.. hursomhelst, så är det den för er tråkiga delen att läsa, så den hoppas vi över.

*timmar går* & det är dags att sova, vi hämtar popcorn skålen, kryper ned under täcket och slår på tv:n, efter att ingen av mina filmer på datorn dög denna kväll.. iaf slår vi på tv:n i hopp på att det är ngt bättre där en vad jag har på datan..
Bläddrar lite och kommer till canal+, SCORE!. porr såklart.. bättre än allt jag har på datan just då.. Våra ögon vart stora som dasslock och vi fnittrade som små lågstadieflickor..
Dock var det bara lebbporr, och vi väntade och väntade, & popcornen bara sinade.. men vi fick aldrig se någon snopp..
Det enda i manlig väg vi fick se, var någon snubbes ansikte som liknade en grottmänniska.
Fail..
knäppte av det och M började fråga hur det var jag sugit av ostkrokskillen.. Men jag bara skrattade åt henne och sa "ahmen, som man brukar...typ".. prata bort det.. men det funkade icke.
Det slutade med att jag berättade hela historien om hur allt började, och slutade..
Och för er kan jag ju avslöja att det slutade med att han tröck ned sin jättesnopp i halsen på mig och kom.
För en stund trodde jag att jag skulle dö.. och att jag aldrig skulle kunna stänga munnen igen.. Men med en gnutta lycka för att jag inte har fungerande kräkreflexer!



Nu ska jag tvinga någon att handla vin till mig!
hah, va liten jag e ! :(

Aja, puss på er.
så hörs vi!
/cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0