skavsår.

Hej alla..

Igår träffade jag ostkrokskillen, nivet?
och denhär gången kunde jag inte låta bli att kika på vad han hade där innanför..
MUHA! inte helt galet fel..
tog mig ett smakprov och sen satt det igång..wöho, tänkte jag.

dock hade jag nog haft påtog för höga förväntningar.. vafan höll han på med?! stackars krake.
Jag bestämde mig för att ta saken i helt egna händer, vände på smeten och red av honom.. dock hjälpte det inte mig så mycket, så jag gav upp.. gjorde en riktigt smidig manöver och sög av honom ist.. fan va jag är bra på det alltså,
haha, riktigt stolt över mig själv!


åh, jag har skavsår i min nedre region idag.. det är fan riktigt oskönt!

puss / cutie

Kommentarer
Postat av: Pretty

Ni lever än! Och håller bloggen vid liv! Vad glad jag blir :)

Kanske ska ge mig på att göra en liten come back då? :D

2008-10-19 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0