supa, knulla & åka hiss!

tjenare!

Nu har jag varit off en stund igen, me så sålli!

nåja, tänkte v'll sammanfatta min gårdag lite snabbt här för er innan jag måste kila.
Jag är redigt bakis och sängen ser sjukt lockande ut.

iaaaaaaf, så tvingade jag min käre vän J att partaja med mig igår.
För det fanns folk jag inte ville vara själv med där, och självklar ställer alltid alltid min käre J upp på mig.
Puss på honom!

Vi hade rätt tråkigt, och människorna var helt sjukt dryga, spec en tjej.. som vi kan kalla drygheten.
(låt mig bara berätta för er att jag har träffat denne flicka EN gång förut.. EN! -> 1111111.. 1!)

Minns ni tvåan?..ah han iaf, var där! så gick vi ut på balkongen och snackade lite..
Helt vanligt medans vi matade våra lungor med giftiga pinnar.. cigaretter ja.. inga konstigheter.
Och helt plötsligt kommer drygheten ut på balkongen och börjar gnälla på tvåan -" cutie är som min syster, du får inte såra henne.. blablablabla, jag kommer slå sönder dig.. blablabla.. STICK här ifrån!"
Han gick in,  och jag stog kvar, antagligen knallröd i ansiktet och helt häpen.. skämdes gjorde jag också!
Jag hade lixom träffat tvåan en gång förut, och detta var mitt första intryck på honom denna kväll.. pinsammaste någonsin!
Hus som helst så frågade jag drygheten om vadfan hon höll på med, och hon utbrast sig "HUR GAMMAL ÄR DU IGENTLIGEN?!?!!?!?!.. 18!!!!! han är 23!.. han är föööööör gammal för dig, han kommer göra dig ledsen, han kommer såra dig!"
som om åldern spelar någon roll, och så jävla gammal är han faktiskt inte tänkte jag.. vilken mes hon är..
mitt svar löd "jag har träffat snubben en gång, jag har inte direkt planerat något med honom, och funderar inte på att göra det heller... det är inte direkt så att jag är kär i honom eller ens i närheten.. så det är väll en chans som jag är mer än villig att ta.. nu tänker jag gå in och snacka med honom, och be om ursäkt för din taskiga attityd. sen vill jag att du sticker här ifrån!"

Hon bara gapade och sa att jag fick skylla mig själv.
haha och ja, det får jag väll göra också!

Gick iaf in till honom och han skrattade bara, och frågade vad det var för fel på tjejen.. drygheten, alltså.
fjuh, lättnad!

Sen vart det utgång.. helt värdelöst.
Vi gick hem igen, och på vägen ringde jag till tvåan, och bestämde att han skulle mysa med mig denne natt.
Vi väntade en stund, och en bit där borta såg vi han komma trippande.

äntligen gå hem.
Väl framme gick jag och fixade mig lite, borsta gaddarna osv, nivet..  för att sen gå och krypa ned brevid tvåan.
myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys, gah!
Den människan kan kyssas, helt sjukt.. och han luktade gott också.
Händer var överallt, pusskladdsmek.. allt var perfekt.
Han var perfekt..

Sen vart jag trött, och allens innan jag somnade sa han "jag tycker om dig!" .. nooooo! jag "sov och hörde ingenting"


Nåja, nu är tvåan avklarad.
bara ettan kvar, sen får jag ge mig ut på andra äventyr!

nu orkar jag itne skriva mer!

love cutie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0