varför pojkar är skräp..

här få ni svaret..

det finns inte något riktigt svar,
utan det handlar om att killen jag är kär i, inte vill ha mig.
det är min man jag pratar om. eller det är väl mer komplicerat än så..
men han är ju kille.. och alla vet hur killar är..
sååatt det blir inge bra för mig :(

vi har snart sexat av och till i ett helt år.. det är länge!

ett citat han skrev till mig i sommras
"tiden vi hade tillsammans var den bästa i mitt liv"
hua, jag blir inte klok!

& jag kan verkligen inte gå vidare. Jag har försökt typ 7000 miljader gånger! :(
och nu så typ totalt ignorerar han mig, det förstår jag. skulle jag nog också ha gjort..

jag är typ helt förstörd.. jag orkar inte mera!
bajs på hela livet :(


/ sweetie





har ni nå kärleksbekymmer ni vill dela med er utav?
så hör av er! i komentarfältet eller på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0