wiie!

danke till dig anonym :)

topp 5 bästa sex platserna, enligt mig!
1. Sängen - behöver jag ens ge det en komentar?
2. Soffan - när man har myst framför en film.. så känner man hur man blir lite småkåt å kör skeden. helt perfekt :)
3. Golvet - bra med platsmen hårt, så man får se till att vara överst ;)
4. Matbord - om det är i rätt hjöd och inte i glas :)
5. Sjö/hav/pool - mysigt!

topp 5 sämsta sex platserna, enligt mig!
1. Badkaret - jag har iaf inte lärt mig någon skön ställning där iaf
2. Köksbänken - kaos!
3. Ute i skogen - typ kvisar, barr å sånt skräp
4. Stranden - typ sand = inte så mysigt!
5. Hängmatta - inget jag har provat, men jag kan tänka mig.



 Så vad säger ni?
Finns det något ni håller med om, eller tycker är helt galet?
tell me!


/ Ms. Sweetie

Kommentarer
Postat av: Gurknisse

Jag glömde skriva namn på frågorna igår :D



Om ni måste ha sex med en känd person i samma kön som ni själva, vem blir det? :p

2008-10-29 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0