BLOGGEN ÄR INTE DÖD!

Bloggen lever, det är bara att mitt internet har dött :( så det går inte att blogga nå vidare för mig!
Så, jag ska göra det så bra som jag kan. Lovar!!

Jag sitter hos min vän C nu, vi är helt döda & almänt trötta på dom små korvpakten vi tycker så mycket om.. en påse nötter är allt ni är!
Min man och jag är verkligen världens sepe par, eller par är vi inte heller, men typ.. nånting. Jag värsta stalkar han, tycker synd om han. hihi. Man han får skylla sig själv..


Han erbjöd mig sex i natt , men han befann sig en timme bort och utan minne av det löftet,
 jag blev sur på han då.
 Jag trodde verkligen att jag skulle få sex efter 1½ vecka i celibat.
Detta suger!

Jag hade även en annan korv på besök igår, ganska snygg. Jag vill ha sex & han duger mer än väl. Nu ska jag väl försöka se hur det går... för jag hörde att han var lite små in love med mina kära vanpen dagare S. Detta blir spännande å se, för jag tror att hon var lite små intresserad, trots hon har en pojke sedan några månader tillbaka..
jag låter er bli infomerade när det kommer nya nyheter om detta.

Jag och C har kommit överrens om nästa gång vi har sex med någon ny ( och okänd såklart), att efter vi har sexat klart säga vart är pengarna då. haha. Vi är så sjuukt mogna. hihi

Kommentarer
Postat av: Gurknisse

Härligt att er blogg lever! Får man väcka livet i blogget med en fråga, nämligen vilken är den största åldersskillnaden ni haft när ni sexat?

2008-09-15 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0