damdiiidamm :)

Jag är på ett sånt strålande humör, det var längesen jag var såhär glad. Det känns helt underbart :)
jag vill bara hoppa runt å typ ja, sjunga å pussas jätte mycket.. och jag tror att det har en aning att göra med fotbolls pojken att göra.. vad tror ni?
Tråkigt nog så kommer jag inte få pussas med han förrens på måndag, det känns jätte segt. Usch & fy!
Jag kom på en till sak om fotbollspojken, han har kanske den mest perfekta snoppen i hela världen. Den är helt underbar.. mm :) Precis helt rätt storlek!


Och just ja, om jag inte har missuppfattat det helt så fyller faktiskt stim ifrån clubvegas idag,
grattis till han :) ¨

Nu ska jag hoppa in i duschen å bli lite fest fin :)



/ Sweetie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0