DEJT! - PEST ELLER KOLERA?

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!



haha, för första gången i mitt liv så har jag blivit bjuden på en DEJT!
Vi ska tydligen gå på bio och greja tyckte han.

Har aldrig träffat han förut, men snackat med han någon gång på msn och sms.
En kompis till mig försöker para ihop oss, men jag har totalvägrat, haha usch. gillar inte såntdär, barnsligt.

Men iaf så ringde han mig idag och frågade om jag ville ses, och om han fick bjuda ut mig på "bio och lite såntdär ikväll."
och jag sa "Ska iväg en sväng snart (lögn), men jag har ju ditt nummer, så jag kan väll höra av mig lite senare?"
han: "ah gör det, jag tränar till sju typ, men bion börjar nio, så hör av dig någon gång då."

Grejen är den att jag är väldigt spontan utav mig och brukar aldrig planera in sånnahär saker med folk jag verkligen inte känner.
Det är mer att jag brukar träffa nytt folk på krogen, eller på fester och sådär, för jag är lite blyg kan jag ju avslöja.

Så nu går mina tankar ungefär såhär: "vad ska jag ha på mig?.. ska jag säga att jag inte kan?.. vad ska vi prata om?.. orkar jag?.. vill jag?.. hur ska jag sminka mig?.. vartfan är I när jag behöver henne?"

Men alltså, nu är jag nervös! jag vet inte ens hur gammal han är?.. 25-26? han ser då ut som det iaf.. TÄNK OM HAN ÄR 40, men bara ser ung ut?!
tänk om jag råkar nysa på honom? eller typ får hicka som aldrig slutar!

haha, ja mina tankar är mååååånga, och jag gillar fasiken inte detta!
Jag vill inte ens gå på någon dejt... eller date, kanske det stavas?

åh, hoppas han ogillar mig och inte vill träffa mig igen! .. så slipper jag bita i det sura äpplet! :')

/cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0