do me baby.

Ja, kanske jag ska berätta vad jag har varit ute på för skoj medans jag inte har varit här och skrivit?

Jag har skaffat pojkvän, gjort slut med pojkvän.
Festat, festat, festat, festat, festat, festat, festat, varit sjuk och skrivit i min "riktiga" blogg.

Hur som helst så har jag fått MASSA karlar efter mig, och jag har inte riktigt förstått hur detta har gått till, med tanke på att jag bara har varit jag jag jag jag, alltså VÄLDIGT ego efter att jag och killen gjorde slut.

Men vem vet, många killar kanske gillar att försöka få det dom inte kan få?
Det är iallafall så som jag fungerar!


Jag har valt ut två av alla dessa gossar som jag ska knulla med, vi kan kalla dem ettan och tvåan.

haha, ettan är en ung kille, blond, snygg & kör cross..
Har faktiskt tänkt på honom samtidigt som jag tagit på mig själv, och det funkade väldigt bra måste jag säga!
Dock är denna snubbe lite mer svåråtkomlig än tvåan, men jag SKA ha honom, iaf för en natt.
BASKEMEJ!

Tvåan är en lite äldre kille, brunhårig, inte jätte snygg men ganska :') haha.
Han kan jag få precis när jag vill, han sitter som lindad runt mitt lillfinger, och han är en jävel på att kyssas!
hoppas han är lika bra på allt annat!

Uppdatering om det kommer sen, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0