En lista

Snodde denhär från sweetie, tog för givet att det var ok ;>


jag har aldrig:

haft sex med en tjej
haft matsex
dillat med bondage och sånna grejor
aldrig haft en könssjukdom

jag har;

Sugit av en snubbe på bussen
onanerat hemma hos en kompis
funderat på att ligga med en brud

jag har haft sex;
I en säng,
På ett handfat,
på en toalett,
I dushen,
På en stol,
I en lekpark,
Utanför jehovasvittnen,
framför en spegel,
På golvet,
I min farmors säng,
I min pappas säng,
I min systers säng,
I kompisars sängar,
I en bil,
I ett badkar,
På stan när det inte var folk där,
på fyllan,
I en trapp,
På ett fönsterbläck,
I tvättstugan... nu orkar jag inte rabbla upp nå mer :P ni får fråga om ni är så nyfikna, hah.

jag har haft sex med;
Mina dåvarande pojkvänner,
Min bästa vän
Killar jag aldrig träffat förut


cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0