home aging

Så, nu har jag vart på kalas & kommit hem igen. Blev lugn ikväll, kändes bäst så. Var iten på fest humör, men jag hade trevligt iaf :) träffade lite gamla vänner som jag tappat kontaken med.. så de va bara roligt. hihi. Pratade med fotbollsspelaren gjorde jag också, myysigt. Längtar som en tok efter honom! Han sa att han skulle ringa när han kom ut ifrån krogen, men han har ju inga pengar på mobilen, så jag vet inte rikigt hur han hade tänkt med det..
pojkar säger jag bara. hualigen ;D

Imorgon ska jag försöka kläcka ihop ett sex inlägg, men ni för klara er med enbart vanliga tills vidare :)
Jag har inte den bästa fantasin, om man ska säga så & det är inte skit lätt att komma på något heller..
Så, kom på saker att skriva om :D

finns på
[email protected] :)

/sweeetie

Kommentarer
Postat av: gurknisse

Det finns alltid något att skriva om! :)



T.ex. ditt drömsex? Med vem du vill, vart du vill, hur du vill?



Eller töntigaste sättet att ha sex? :P



Nu fick du något att bita i ;)

2008-09-21 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0