Hur ska jag fånga denne man?

Jag lovar att fixa till sidan snart så det blir snyggt.. kommer inom kort:)

Föressten så vill jag bara berätta för er att snubben jag gav en andra chans verkligen visade att han är en gris.
Han visade mig noll respekt, igen som vanligt..

Jag skulle hällre ligga i en nerspydd mulltoa som är full med nedmalda mögliga människolik som innan dom dog vart nedsprutade med hästsperma, än att ens släppa in honom i mitt liv igen.

MEN, nu ni ska jag leva mitt liv som om jag aldrig levt förr!

Har bestämt med LL att jag ska åka ned till henne någon helg här framöver och bara rymma från verkligheten, festa järnet och knulla.
Skita i vad folk tycker och tänker om mig, iofs gör jag redan det.. men inte riktigt fullt ut kanske.

Jag citerar piraten med "vemfan vill vara normal?" - det bästa jag hört på länge.

LL är nog den kåtaste tjejen i världshistorien, och hon har världens skönaste personlighet också, fyfan vad jag gillar henne!



föressten så har jag även redan hittat mitt nästa "offer", en rätt vardaglig snubbe faktiskt, men han har ett jävligt porrigt smile.. blir ju nästan blöt i trosan bara jag tänker på det!

Hur ska jag fånga denne man?
Ge mig lite tips ;)


/cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0