i got some neeews

Såå.. nu har det gått några dagar den jag gav er en update & skälet till det är ju såklart.. inget internet! Det suger apa! Men jag är hemma över helgen = dator + internet = update till er :)

Jag har lite nyheter till er ändå..
Jag & min man har bara gått till att blivit vänner och killen som jag skrev om i förra inlägget kommer jag nu döpa om till fotbollspojken & ja, vi har spenderar den hel del tid tillsammans och jag är helt fast för människan, det är farligt!
Han är så sjukt snygg & mysig.. plus att han behandlar mig som den prinsessa jag faktiskt är. hihi. Och det bästa av allt, han kan använda sina fingrar!
 
Han är den första killen som faktiskt gett mig små hintar av en orgams kommande, efter första gången!
Bravo till han!

Imorgon blir fest & jag kan faktiskt inte ha vart på bättre humör..
Kan inte bli annat än bra, eller jo, om fotbollspojken hade vart här.. jag saknar han redan!  
Det kommer bli en massa skvaller om min nya fångst med P & M, dom kommer att dö.. and that we like, right?

Och nu så får jag ju en massa sex också..
mera korvkalas åt folket!



& såklart så ska jag svara på gruknisses fråga som han ställde i inlägget nedan;
Fråga; vilken är den största åldersskillnaden ni haft när ni sexat?

Mitt svar; Det var med en 5 år äldre kille, som jag lärat känna över internet..
Sjukt trevligt faktiskt, kunde nog ha blivit något om jag inte hade mina tankar på min man..


över & ut /
Sweetie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0