"när du blir full har du en snopp lindad runt huvudet"

Det var så min käre vän sa till mig i helgen när vi träffades hemma hos henne för att ta några glas vin,
jag bekände nämnligen för henne att jag ville sexa med hennes barndomsvän. (ettan..)

Jag berättade även hur och vart, men det är något som jag inte minnst nu vad jag sa riktigt. så jag vill inte ljuga för er.
Hur som helst så skrattade hon åt mig och sa - "alltså, blablaalba när du får i dig bara ett glas, så ser man snoppen linda sig kring din panna."
Ja, vem vet? så kanske det är.
Men nu har jag faktiskt levt i celibat ett bra tag, och bara flörtat och pillat lite..

Så snart lär det väll vara dags?.. vad säger ni? .. jag säger att jag inte har orken att knulla nu, fan va slött!
Men jag orkar inte leta på ngn träffa den och allt som hör till.

kan inte någon bara komma hit, knulla mig.. och gå?
.. utan att ens säga något.
 ja tack.





























Kommentarer
Postat av: Stim

Wöhöööooo!

Bloggen är inte död. haha, börjar du bli frustrerad? Ta en kotte, ni har väll massa uppe i norrland ;)

2008-09-25 @ 10:02:59
URL: http://www.clubvegas.se
Postat av: cutie

hörredu stim ;) dethär är cutie som skriver medans sweetie är på semester, och jag bor inte i norrland !

2008-09-25 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0