16 ögon på mitt ass.

shulululu.

Nu vaknade jag efter en lång tupplur.. en mycket skön tupplur måste jag säga, väcktes av att syrran skickade sms & sms & sms & sms & sms & sms, och min sms signal låter typ "INTE JAAAG HELLER, heHÄhe-hehe" (men bestefaer, jag kan ige cykla).. GRYMT irriterande!
Aja, hon skrev iaf att jag skulle ringa henne, fort fort fort fort fort fort .. ah ni fattar galoppen?
Så jag ringde henne iaf, lite fundersam på vad det var som var så brådskande, och i luren hör jag;
- "HEEEEEJ! haka på till flamingo (klubb, uteställe, krog, blöblöblö) ikväll, det är jag och han&han&han&han&han.. du MÅSTE!"
Okej tänkte jag, sen tänkte jag även "min syster och typ 8 snubbar.. det betyder alltså 16 ögon på mitt ass, såvida någon av dom inte är gay..." , ah syrrans vänner är HOPPLÖSA när det kommer till asses, men ja.. man vänjer sig efter en stund.


MEN, iallafall så sa jag "ah visst, jag hänger väll på då" .. har inget bättre för mig ikväll än att dendär snubben från igår vill träffa mig, men det kan ju han fetglömma.

Så nu sitter jag här och funderar lite på vad jag ska klä mig i..

Undra hur denna kväll kommer sluta, och vart?
NÅJA.. supa, knulla & slåss! RÖJ! haha... fast jag kan inte slåss.

;D

TJIIIING!   /cutie

Kommentarer
Postat av: Jonas

Är det att sabba sin anonymitet, eller vad? ;)

2008-09-26 @ 19:58:15
Postat av: Cutie

äh, prova sök på det numret och se vad du hittar ;D haha

2008-09-26 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0