Guess who's back?

Seriöst.. sjukt längesen!
Tiden går fort när man har roligt.

Kom och tänka på denna blogg efter fredagens äventyr & kände att jag lära berätta av mig,
och vart är då bättre än swirloflust? Hade bara lite problem med att komma ihåg lösenordet, men efter lite letade så hittade jag det, tur va?


Okej, hade skrivt värsta långa texten.. men jag tog bort den.
Tar det i en kort samanfatting ist.

Alkohol i fredas. Såg världens snyggaste kille. Följe med världens snyggaste kille hem. Upptäcket att han var stadens största slampa. Hade sex med världens snyggaste kille/största slampan. Upptäckte att han gillade väldigt hård sex när han tog tag om min hals (tur att han hade förberett mig). Somnade brevid världens snyggaste kille.. Vaknade. Hade morgonsex. Somna om. Gick hem.

Men bästa med hela är att nu har jag världens snyggaste kille på msn, tråkiga är att han inte är så social.
Kanske inte så konstigt när han anser att man har tjejer 1 gång, och inge mer..
hm, en utmaning i livet. känns bra.

Puss
MS.S

Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2009-10-30 @ 13:39:45
URL: http://skonamig.blogg.se/
Postat av: tess

=)

2010-01-15 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0