Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt festivalväder.

Hej alla söta.

Vaknade pigg efter sex timmars skönhetssömn, men vädret gjorde mig på pisshumör.
Jag ska egentligen åka på festival idag efter jobbet.
Är det bara jag, eller har det liksom varit fint typ hela tiden fram tills just precis nu?
Jag har inte ens ett vattentätt tält.
Heja mig.

Överväger att åka imorgon istället. Antagligen uppehåll iallafall.
Det är ju då campingen öppnar. Och på torsdag börjar festivalen.
Meeen. Jag vet inte.
Jag kanske ska skita i alltihopa bara?
Gah. Ångest.

Gör mig på bra humör! Peppa mig!



Gurknisse om I'm curious for you:
"Vart jobbar du då?"

Jag jobbar som receptionist på ett Sveriges största företag. Jag trivs ypperligt med mitt jobb, men nu såhär under sommaren är alla kontorsnissar på semester och då sitter jag och dödar min tid genom att göra ingenting åtta timmar om dagen.
Kul va?


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer
Postat av: Wolfi

Åk i morgon och leta upp en någorlunda snygg kille med bra tält! :D

2008-08-05 @ 12:16:14
Postat av: Cutie

Klart du ska åka!

fixa ett vattentätt tält bara.

Sen är det ju oftast asmånga som har partytält på festivaler, flörta lite med ägaren till ett sånt, och du har en säker plats under ett lite större 'tak' inne på campigen iaf :)

2008-08-05 @ 13:17:17
Postat av: Ms.P

Haha. Vad söta ni är :)



Jag får väl ta och åka då ;)

2008-08-05 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0