Intag biktstolen.

Det kanske är säkrare att vara i ett förhållande, men det ligger desto mer spänning och humor i att vara upptäckande singel. Här bjuder jag på några stories of my life som singel:

1.
Mitt under akten finner jag mig själv spankandes av en främmande och svettig 25-åring som stönar "OH YEAH, OH YEAH!".

2.
Efter en halvtimmes febrilt juckande skriker en 24-åring "Säg att du gillar det! Säg att du gillar det!". Senare under samma akt drar han mig i håret, tar strypgrepp, håller fast mig och ger mig sugmärken.

3. Efter ett väldigt uttdraget och onyktert förspel börjar en 23-åring att jucka. Utanför. Jag antar först att det är en del i förspelet, men efter en stund inser jag att han tror att han faktiskt är inne. När jag sedan hjälpt stackarn på traven, är han under hela den fortsatta akten helt knäpptyst.

4. En 21-åring och jag träffas för en "promenad" mitt i krogrundan. Det hela slutar med att vi har sex på en parkbänk på någons tomt med utsikt över hela Stockholm. Han slet så hårt i mitt hår att jag hade blåmärken dagen efter. (Här har vi mina 3 poäng!)

5. En man och jag ligger och har det mysigt varpå han säger: "Soldaten står i givakt nu, gumman."

6. 7.30 en lördagsmorgon vaknar jag av att någon grovpillar mig i skrevet. Jag vet inte var jag är eller hur jag kom dit, eller vem denna någon är. När saker börjar klarna visar det sig att det är en av mina bästa killkompisar. Som dessutom är tillsammans med en av mina bästa tjejkompisar sedan fyra år. Jag säger bestämt ifrån och ber honom att "tänka efter lite". Men får som svar: "Jag har redan tänkt".

7. De ringer från ungdomsmottagningen och meddelar att mitt klamydiatest är positivt. Jag får panik eftersom att jag har spiral, och för att jag nu har några personer att ringa Det Jobbiga Samtalet till. Ett par dagar senare visar det sig att jag även har lyckats med bedriften att få klamydia i ögat(!?). (Jag är nu "ren" igen..)


När vi ändå är inne på ämnet vill jag också passa på att bjuda på ett par stories som vänner (alla tjejer) råkat ut för nyligen..

1. En tjej och en kille har sex. Allt vore på sin plats, om det inte vore för att han, med den grövsta basstämman, långsamt stönar "JAAAAAAA, JAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAA...!"

2. En kille tokjuckar en tjej, samtidigt som han i takt säger "Du tycker jag är snygg, du tycker jag är snygg, VIIIIII-IIIIIISST, VIIIIIIII-IIIIIIISST? Du vill ha sex med mig, du vill ha sex med mig, VIIIIII-IIIIIISST, VIIIIIII-IIIIIIIISST?" Observera att "visst:en" sägs i falsett.

3. En tjej följer med en främmande man hem från krogen. Väl hemma vankas det sex och han försvinner ett slag för att komma tillbaka med piskor i högsta hugg och orden "Slå mig!".



Kära kollegor och läsare, bjud nu mig på era stories :)


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer
Postat av: Wolfi

OMG när jag läser alla dem här berättelsen så fattar jag att jag måste få fart på mitt sexliv!



Kan berätta en sak:

En kille (oskuld) jag hade sex med i höstas började gråta mitt under samlaget. Han började snacka om hur mycket han saknade sin mormor som bor typ 5 mil från honom >.<

Jag drog illa kvickt!

2008-08-05 @ 00:33:56
Postat av: Ms Pretty

Haha, ja, gör det!





Herregud. Helt rätt att dra ^^

2008-08-05 @ 00:37:50
Postat av: Stim

haha, shit vilken lirare ändå.

Om man snackar om sin mormor under sexet då har man fantasi haha!

Ja singel is the shit, var ihop med en tjej i 2.3 år innan, men då missar man ju äventyren!

2008-08-05 @ 15:33:00
URL: http://www.clubvegas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0