Svar på tal.

softa om Daaagens visa!:
"MS.P har du precis börjat onanera? är inte du 20 år? aja det är väl olika från person till peson"

Jag kände att det var nödvändigt att svara på detta.
Ja, jag har precis börjat onanera. Nu i sommar.

Jag har aldrig tänkt på det, aldrig reflekterat över att det skulle vara något "konstigt" med att inte onanera.
Men jag har märkt att folk omkring tappar hakan när det kommer fram.
Och alltid frågan: VARFÖR?

Ärligt? Jag vet inte riktigt varför.
Jag har alltid haft pojkvän, och därigenom blivit tillfredsställd, och har därför aldrig känt något behov av att tillfredsställa mig själv.
(Dessutom hade jag ett långt och seriöst förhållande med Sveriges mest svartsjuke man. Han frågade mig alltid oroligt om jag onanerade, för det skulle få honom att känna sig otillräcklig. Vet inte om det kan ha bidragit?)

Men det är inte som att jag är en asexuell person eller något, för det tänker folk direkt.
Jag är mer sexuell än många av mina vänner - som onanerar.
Jag har alltid tänkt att hade jag varit man, hade jag säkert runkat i tid och otid.
Men som tjej är det liksom inte lika simpelt. Tycker jag.

Nu har jag iallafall börjat. Lite smått.
Inhandlade även en dildo i förra veckan.
Tihi. Se där.


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer
Postat av: softa

kul att du svarar:P uppskattas verkligen. puss på dig

2008-08-04 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0