Polisen och hans väl skyddade batong.

Om jag åkte till Polisen?
Självklart gjorde jag det.
Man tackar inte nej till poliser med batongen i vädret inte.
Inte jag i alla fall.

Om jag blev besviken?
Självklart inte.
Oh.

Det är så förbannat synd att jag inte kan slänga in en bild på karln.
Hur jävla snygg som helst.
Yummie.

Hursom.
Jag åkte hem till honom, och han visste vad som gällde.
Äggklockan gick igång direkt.
Efter fyrtio minuters knullande frågar han: "Får jag köra dig i andra hål?"
Nej, faktiskt inte. Sånt gör inte jag. (Gör ni?)
En stund senare gick det för mig.
Oh, he's good.

Sedan tillfredsställde jag honom tills han var nöjd.
Sedan åkte jag hem.

Nu sitter jag hemma, lyssnar på bra musik och äter choklad.
Och ser över min festival-packning.



Parantes: precis när jag kom dit snackade vi lite snabbt om att jag drar på festival imorgon, och han undrade när jag kommer hem - söndag. "Men du kanske inte är så fit for fight då..?", varpå jag svarade lite skämtsamt "Haha, vem vet, jag kanske kommer hem med aids!". Det tyckte inte han var roligt. Särskilt inte eftersom han fick ett klamydiasamtal av mig för en dryg månad sedan (han var clean!). Gissa vad mannen gör när vi sedan ska börja? "Du, jag sätter på två kondomer. För säkerhets skull."
HAHA. Lilla gubben.

Ärligt talat.
Jag har haft en könssjukdom in all my life.
Klamydia, då för en-två månader sedan.
som jag fick av mitt lilla svin till ex som lovade att han skyddade sig med andra.
Man ska minsann aldrig lita på pojkar.


Jag hade en skön kväll i alla fall!
Hoppas att ni också hade det ;)


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer
Postat av: Wolfi

Jag måste säga att det verkligen är synd att du inte kan lägga in en bild på honom! Jag blir ju nyfiken!

Fortsätt skriva som ni gör :)

2008-08-04 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0