Lugna oskulder i festivalregn.

Sorry my darlings!


Jag känner mig som Sveriges sämsta bloggare.
Jag håller inte vad jag lovar, och den här bloggen håller på att kvävas av inaktivitet.
Men jag har haft fullt upp!

Och jag har inte många minuter till övers nu heller.
MEN.
Jag kan säga så mycket som att jag klarade två punkter på min festivallista i alla fall. Dåligt, jag vet. Under förväntningarna, jag vet. Men bättre illa pinkat än inte alls.

Jag tog min bästa väns oskuld.
Jajämensan.
Efter fem frustrerande år så hade vi sex.
Andra festivalnatten, i ett kallt (men vattentätt!) tält, onyktra, och med ösregnet smattrandes utanför.
Yäss.
Jag var nervös(?!), han ko-lugn, vi pratade och skrattade under tiden och det hela var ganska lyckat efter omständigheterna. Jag kände mig sjukt nöjd. Han kände sig mer nöjd.


Söndag, dagen då vi kom hem..
Bästa Vännen över MSN: "Nu har vi äntligen slutit cirkeln!"

Och senare på natten..
SMS mottaget från Bästa Vännen: "Ser fram emot att ge dig kuk ordentligt ;)"

Så var det med det!


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0